Saturday, October 24, 2009

Kursus LADAP SAMTSH Hisamuddin



Kursus Latihan Dalam Perkhidmatan dan jamuan akhir tahun guru dan kakitangan SAMTS Hisamuddin anjuran Unit Perkembangan / Kebajikan Guru telah diadakan di Bilik Seminar Diamond 2, tingkat 7, Hotel Gold Course, Klang.

Seramai 64 orang guru dan kakitangan telah dapat menghadirkan diri dalam kursus yang diadakan dari jam 7 pagi hingga 6 petang ini. Sesi pagi dimulakan dengan Ceramah Pengurusan P & P Berkesan telah disampaikan oleh Encik Zainuddin bin Othman. Selepas rehat, pada jam 10.45 pagi Ceramah kedua pula telah disampaikan oleh Encik Saibudin bin Hj Ahmad dengan tajuk Pengurusan Disiplin Pelajar dan Pembangunan Profesional Guru.

Majlis berehat untuk makan, sesi penyampaian hadiah dan solat pada jam 1 tengah hari hingga jam 2.45 petang. Seterusnya, majlis disambung pula dengan Ceramah Pengurusan Aset Mudah Alih oleh Encik Mohd Tahir bin Mohd Ali selaku ketua kerani SAMTSH. Penyampaian beliau bersahaja dan sangat menarik menjadikan guru-guru dan kakitangan sangat berpuas hati kerana banyak maklumat baru dapat dijelaskan dengan sejelas-jelasnya. Pelbagai persoalan juga telah dapat dijawab oleh Encik Tahir dengan baik.

Majlis LDP ini diakhiri dengan ucapan penghargaan daripada Pengetua di atas kesudian semua guru dan kakitangan menghadiri kursus ini.

No comments: