Sunday, December 11, 2016

STOKIN SILVY OPAQUE BORONG SPECIAL

Sudah lama saya tak upgrade harga stokin. Sebenarnya stokin yang saya jual dulu iaitu stokin Sham sudah tak sama kualiti dengan yang saya biasa jual. Ia adalah kerana yang saya jual dulu, stokin Sham buatan Syria. Apabila Syria bergolak dan tiada lagi pengeluaran stokin Sham, maka timbul pula stokin Sham buatan Turki. Namun kualiti stokin Sham Turki ini jauh lebih rendah standartnya menyebabka saya tidak berminat untuk menjualnya.

Kini, naik pula stokin Silvy Opaque buatan Mesir. Kualiti...iaitu ketebalannya dan getahnya sangat baik....justeru itu, saya menjualnya semula. Terdapat 7 warna pilihan iaitu beige 0, beige, beige 1, beige 2, dark brown, black dan grey

Di sini, saya sertakan senarai harga stokin Silvy Opaque tersebut. Kepada yang berminat, boleh hubungi saya di 017-6581387

Harga Biasa
Sepasang RM 7 ( termasuk pos RM 13.50 )      
3 pasang RM 20 ( termasuk pos RM 26.50 )
Sekotak 7 Pasang RM 42 ( termasuk pos RM 50 )

Harga Borong
2 kotak termasuk pos RM 90
10 kotak termasuk pos RM 360
20 kotak termasuk pos RM 650
50 kotak borong terus dari Mesir naik kapal laut. Biasanya 2 bulan baru sampai. Kepada yang minat nak menjual tu...pm terus pada saya.



 

Saya juga masih menjual perencah Innni
Harga
Sepeket RM 6.
Pos untuk 1-2 kotak (  Poslaju RM 7.50 )
Pos untuk 3-5 kotak ( Poslaju RM 10.50, pos biasa RM 7.00
Sekotak 20 peket RM 100 termasuk pos biasa
2 kotak RM 190 termasuk pos biasa









No comments: